Rakas tuli paikalle, käytiin kävelyllä ja puhuttiin.

Mä en ole se Oikea hänelle.

Muhun sattuu tällä hetkellä todella paljon.

Miten voi olla, että musta tuntuu että Rakkaani on se oikea, mutta Rakas ei välitä musta samalla tavalla?

Miks sen pitää mennä näin?!?

Musta tuntuu että mä vaan haluan jonnekin kauas pois nyt heti. Mutta samalla mun jalat ei liiku. Mä en halua olla mun sisällä.

Mä sanoin sille sen lähtiessä, että kiitos kun tulit juttelemaan, ja kiitos kaikesta hyvästä. Jos mieli muuttuu, tiedät missä mä olen. Me halattiin ja itkettiin. Sitten mä työnsin sen ovesta ulos ja sanoin, että se voi mennä nyt.

Mä itken aika rankasti tätä kirjoittaessa. Mulla on samalla suuri suru, mutta samalla mä olen kiitollinen, ettei me erottu paskalla tavalla. Musta tuntuu, että kyllä tästä joskus ehkä selviää.

Mutta nyt mä pystyn vain itkemään.

En tiedä koska kirjoitan seuraavan kerran.

Hei hetkeksi, lukijat.

Hyvästi Rakkaani.